Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky | MiniMarvels.sk
Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) upravujú práva a povinnosti Vás ako kupujúcich a Nás ako predávajúceho, resp. obchodníka, v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom komunikácie na diaľku, konkrétne prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.minimarvels.sk. Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu: https://www.minimarvels.sk/ochrana-osobnych-udajov. Ako určite viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás. Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vašej Objednávky na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami. 1.1. Digitálnym plnením je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope prostredníctvom uzatvorenia Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia a súčasne pozostáva z údajov vytvorených a dodaných v digitálnej forme alebo digitálna služba, ktorá Vám umožňuje vytvárať, spracúvať, uchovávať údaje v digitálnej forme alebo pristupovať k takýmto údajom. 1.2. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar. 1.3. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie, dopravu, poštovné alebo iné poplatky. 1.4. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu, prípadných ďalších nákladov a poplatkov, ak tieto nebolo možné určiť vopred. 1.5. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov. 1.6. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese www.minimarvels.sk, na ktorom prebieha nákup Tovaru. 1.7. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu. 1.8. My sme spoločnosť RB studio design s.r.o., so sídlom Na Pažiti 1032/46A, 919 51 Špačince, IČO: 45722463, DIČ: 2023116469, IČ DPH: SK2023116469, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Trnava, oddiel Sro, vložka č. 26195/T, e-mail: shop@minimarvels.sk, telefónne číslo: +421 905 849 474, právnymi predpismi označovaná ako predávajúci a/alebo obchodník. Pre vylúčenie pochybností nie sme prevádzkovateľom online trhu. 1.9. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami. 1.10. Podnikateľ je osoba zapísaná v Obchodnom registri, podniká na základe živnostenského oprávnenia, iného oprávnenia alebo je zapísaná do príslušnej evidencie podľa osobitných predpisov. 1.11. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. 1.12. Spotrebiteľská kúpna zmluva je kúpna zmluva uzatvorená medzi obchodníkom ako predávajúcim a Spotrebiteľom ako kupujúcim, ak je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, vody, plynu alebo elektriny predávaných v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a to aj vtedy, ak sa má vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, vrátane zhotovenia podľa špecifikácií Spotrebiteľa. 1.13. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope, vrátane hnuteľného Tovaru obsahujúceho Digitálny obsah alebo Digitálne služby. 1.14. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a histórie objednávok a uzavretých zmlúv alebo prístup a využívanie Digitálneho obsahu dodaného v rámci Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia. 1.15. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci. Ak uvediete v objednávke svoje IČO, beriete na vedomie, že sa na Vás uplatnia ustanovenia týchto Podmienok určené pre Podnikateľov; zároveň máte v medziach relevantných právnych predpisov nárok na ochranu voči nekalým obchodným praktikám. 1.16. Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky. Zmluvou je aj zmluva na kúpu veci s digitálnymi prvkami a zmluva na poskytnutie digitálneho plnenia. 1.17. Zmluva uzavretá na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a Spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti strán. 1.18. Občiansky zákonník je slovenský zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov. 1.19. Zákon na ochranu spotrebiteľa je slovenský zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne, úplne a pravdivo. Údaje uvedené pri objednaní Tovaru budeme považovať za správne, úplné a pravdivé. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu; náklady na použitie komunikačných prostriedkov hradíte Vy a nezvyšujú Celkovú cenu. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku. K uzavretiu Zmluvy je potrebné v E-shope vytvoriť návrh Objednávky, ktorý musí obsahovať: Údaje môžete do odoslania Objednávky kedykoľvek meniť a kontrolovať. Objednávku vytvoríte stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ po potvrdení, že ste sa s Podmienkami oboznámili a súhlasíte s nimi (zaškrtávacie políčko). Po odoslaní sú údaje doručené Nám. Vašu Objednávku potvrdíme e-mailom na adresu uvedenú v Objednávke; súčasťou potvrdenia bude zhrnutie a tieto Podmienky. Týmto dochádza k uzavretiu Zmluvy. Podmienky účinné ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Objednávku nemusíme potvrdiť najmä v prípade nedostupnosti Tovaru alebo prekročenia limitu počtu kusov; v takom prípade Vám pošleme ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe. Zmluva je uzavretá okamihom, keď ponuku potvrdíte. Ak je na E-shope alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne chybná Cena (napr. z dôvodu technickej chyby), nie sme povinní Tovar dodať za túto Cenu ani po potvrdení Objednávky; budeme Vás kontaktovať, zašleme odstúpenie a novú ponuku. Ak ju do 3 dní nepotvrdíte, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu sa považuje najmä Cena evidentne odlišná od obvyklej ceny alebo s chybne uvedenou číslicou. Uzavretím Zmluvy Vám vzniká povinnosť zaplatiť Celkovú cenu. Ak máte Užívateľský účet, môžete objednávať aj cezň – údaje však vždy skontrolujte. Zľavu je možné uplatniť zadaním kódu v príslušnom poli. Registráciou získate prístup do Užívateľského účtu. Uvádzajte pravdivé údaje a priebežne ich aktualizujte. Prístup je chránený menom a heslom; zachovávajte mlčanlivosť. Za zneužitie tretími osobami nenesieme zodpovednosť. Účet je osobný; neumožňujte jeho využívanie tretím osobám. Účet môžeme zrušiť najmä pri neaktivite presahujúcej 1 rok, po Vašom odstúpení od Zmluvy alebo pri porušení povinností. Dostupnosť účtu môže byť dočasne obmedzená z dôvodu údržby. Cena je vždy uvedená v E-shope, v návrhu Objednávky a v Zmluve; v prípade rozporu platí Cena v návrhu Objednávky (totožná so Zmluvou). V návrhu Objednávky je aj Cena za dopravu a podmienky prípadného doručenia zdarma. Celková cena je vrátane DPH a všetkých zákonných poplatkov. Platbu Celkovej ceny požadujeme po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Uhradiť ju môžete: Platba v hotovosti pri osobnom odbere nie je dostupná. Faktúru vystavíme v elektronickej podobe po úhrade Celkovej ceny a zašleme na Váš e-mail; bude dostupná aj v Užívateľskom účte (ak ho máte). Vlastnícke právo k Tovaru prechádza na Vás až po zaplatení Celkovej ceny a dodaní Tovaru. Tovar Vám bude dodaný spôsobom podľa Vašej voľby: Tovar doručujeme v rámci Slovenskej republiky. Tovar sme povinní dodať bezodkladne, najneskôr do 30 dní od uzavretia Zmluvy, ak sa nedohodneme inak. Pri Tovare s digitálnymi prvkami je dodaním sprístupnenie digitálneho obsahu/služby. O prípadnej zmene termínu dodania Vás bezodkladne informujeme e-mailom; Vaše právo odstúpiť tým nie je dotknuté. Pri preberaní od dopravcu skontrolujte neporušenosť obalu a prípadné poškodenie bezodkladne oznámte dopravcovi aj Nám; v prípade zjavného zásahu nie ste povinní zásielku prevziať. Ak si Tovar neprevezmete, oznámime Vám e-mailom, kde a dokedy je možné ho prevziať, alebo ho na Vašu písomnú žiadosť doručíme opätovne; uhradíte nám náklady opätovného doručenia. Ak Tovar neprevezmete ani v náhradnej lehote, môžeme od Zmluvy odstúpiť a požadovať náhradu skutočných nákladov. Pri opakovanom doručovaní na Vašu žiadosť alebo iným dohodnutým spôsobom uhradíte s tým spojené náklady (splatné do 14 dní od doručenia platobných údajov). Nebezpečenstvo náhodnej skazy, zhoršenia a straty Tovaru prechádza na Vás okamihom dodania, resp. okamihom, keď ste ho mohli prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Ak ste Podnikateľ, zaväzujeme sa dodať Tovar v dohodnutej kvalite, množstve a bez vád. Ak ste Spotrebiteľ, dodáme Tovar v súlade s § 616 a § 617 Občianskeho zákonníka a bez vád; ak určitá vlastnosť nezodpovedá všeobecným požiadavkám a výslovne ste s tým súhlasili, nejde o nesúlad. Predaný Tovar je v súlade so všeobecnými požiadavkami najmä ak: (a) je vhodný na bežné účely a zodpovedá normám/kódexom správania (ak sú), (b) zodpovedá opisu a kvalite vzorky/modelu, (c) je dodaný s príslušenstvom, obalom a návodmi, ktoré môžete dôvodne očakávať, (d) je dodaný v množstve, kvalite a s vlastnosťami vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a životnosti, ktoré možno rozumne očakávať; zodpovedáme za vady pri dodaní v rozsahu podľa čl. 7.1. Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia Tovaru. Pri výmene začína plynúť znovu. Práva z vád zaniknú neuplatnením v záručnej dobe; pri tovare podliehajúcom rýchlej skaze najneskôr nasledujúci deň po kúpe. Zaručujeme, že pri prechode nebezpečenstva je Tovar bez vád, najmä (i) zodpovedá opisu, druhu, množstvu a má dohodnuté/primerane očakávateľné vlastnosti, (ii) je vhodný na uvedené či obvyklé účely, (iii) je kompatibilný/interoperabilný v rozsahu obvyklom, (iv) je dodaný s príslušenstvom a návodmi (ak dohodnuté), (v) sú dodané dohodnuté aktualizácie (pri Tovare s digitálnymi prvkami). Zjavné vady vytknite bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 dní od prevzatia. Skryté vady vytknite bez zbytočného odkladu po zistení, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Pri porušenom obale alebo zjavne ľahkej zásielke Tovar nepreberajte a bezodkladne nás kontaktujte na +421 905 849 474 alebo shop@minimarvels.sk; neskoré reklamácie zjavných vád neuznáme. Záruka sa vzťahuje na vady podľa 7.2. a/alebo v rozpore s 7.1.1. Právo zo zodpovednosti nevzniká v prípadoch podľa 7.1.5. alebo ak ste o vade vedeli, resp. bola poskytnutá primeraná zľava. Vady, ktoré sa vyskytnú pri prevzatom Tovare, uplatnite do 2 mesiacov od zistenia, najneskôr do 24 mesiacov od dodania. Pri Tovare s digitálnymi prvkami dodávanými nepretržite zodpovedáme za vady počas celej dohodnutej doby, min. 2 roky. Pri porušenom obale odporúčame nepreberať a bezodkladne nás kontaktovať; ak preberiete, vykonajte kontrolu v prítomnosti dopravcu a spíšte záznam. Dodatočne zistené zjavné vady reklamujte bez odkladu; neskoršie reklamácie môžeme odmietnuť. Práva uplatnite podľa 7.5.1. v lehote podľa 7.4.1. Vadu nám oznámte e-mailom/listom alebo osobne (adresy v identifikačných údajoch). Môžete použiť náš vzorový formulár (Príloha č. 1). Uveďte popis vady, svoje identifikačné údaje a e-mail pre vyrozumenie a označte zvolený nárok podľa 7.6.3. až 7.6.8. Predložte doklad o kúpe (faktúru). Dňom uplatnenia je deň doručenia vadného Tovaru s dokladmi. Pri neúplnej reklamácii Vás vyzveme na doplnenie; konanie začína dňom doručenia doplnenia. Bezodkladne vystavíme písomné potvrdenie o prijatí reklamácie s uvedením lehoty na odstránenie vady. Vadu odstránime v primeranej lehote nepresahujúcej 30 dní od uplatnenia/vytknutia vady; spotrebiteľskú záruku podľa § 626 neposkytujeme. Zvolený spôsob môžeme odmietnuť, ak nie je možný alebo by spôsobil neprimerané náklady. Lehotu môžeme vo výnimočných prípadoch predĺžiť o najkratší potrebný čas – písomne Vás o tom informujeme. Ak je vadu možné odstrániť opravou, máte právo na bezplatnú a riadnu opravu; namiesto opravy môžete požadovať výmenu. My môžeme namiesto opravy vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti. Po márnom uplynutí lehoty na odstránenie vady máte právo na primeranú zľavu alebo odstúpenie od Zmluvy; rovnako ak opravu/výmenu odmietneme, nie sú možné, vyžadovali by neprimerané náklady, vada pretrváva, alebo nie je možné opraviť/vymeniť v primeranej lehote bez závažných ťažkostí. Zľava zodpovedá rozdielu hodnoty. Vyplatíme ju rovnakým spôsobom, aký ste použili, pokiaľ sa nedohodneme inak. Odstúpiť nemôžete pri Vašom spolupodieľaní sa na vzniku vady alebo pri zanedbateľnej vade; pri viacerých Tovaroch len vo vzťahu k vadnému, ak nemožno rozumne očakávať ponechanie ostatných. Pri neodstrániteľnej vade brániacej riadnemu užívaniu máte právo na výmenu alebo odstúpenie. Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou, zľavou alebo písomným odôvodneným odmietnutím. Ak ste Spotrebiteľ, uplatnenie práv sa riadi § 619 a nasl. OZ a zákonom o ochrane spotrebiteľa. Pri odmietnutí zodpovednosti máte právo na znalecký posudok/odborné stanovisko (akreditovaná/autorizovaná/notifikovaná osoba). Ak posudok preukáže našu zodpovednosť, môžete vadu opätovne vytknúť – sme povinní sa ňou zaoberať. Náklady na posudok znášame My; uplatnite si ich u nás do 2 mesiacov od vybavenia opätovnej reklamácie. Od Zmluvy je možné odstúpiť spôsobmi uvedenými v tomto článku alebo ďalších častiach Podmienok. Spotrebiteľ môže podľa § 20 zákona o ochrane spotrebiteľa odstúpiť bez dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru, uzavretia zmluvy o službe alebo digitálnom obsahu (nie na hmotnom nosiči). Pri viacerých Tovaroch plynie lehota od prevzatia poslednej časti; pri pravidelných dodávkach od prvej dodávky. Odstúpiť môžete akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (e-mail/list na naše adresy) – môžete použiť formulár (Príloha č. 2). Účinky odstúpenia sa vzťahujú aj na doplnkové zmluvy, ak sa výslovne nedohodneme inak. Potvrdenie o doručení odstúpenia Vám zašleme e-mailom alebo na trvanlivom médiu. Ak ako Spotrebiteľ nedodáme včas, môžete odstúpiť aj bez dodatočnej lehoty, ak (i) dodanie odmietneme, (ii) včasné dodanie bolo vzhľadom na okolnosti mimoriadne dôležité, (iii) včasnosť ste nám pred uzavretím Zmluvy oznámili. Odstúpiť nemožno, ak je predmetom Zmluvy najmä: (1) úplne poskytnutá služba s Vaším výslovným súhlasom a poučením o strate práva, (2) predaj tovaru s cenou závislou od trhu, (3) predaj alkoholických nápojov s dodaním po 30 dňoch a cenou závislou od trhu, (4) tovar zhotovený podľa Vašich špecifikácií alebo na mieru, (5) tovar podliehajúci rýchlemu zníženiu kvality/skaze a tovar neoddeliteľne zmiešaný s iným, (6) tovar v ochrannom obale z hygienických dôvodov po porušení obalu, (7) zvukové/obrazové/audiovizuálne záznamy alebo softvér v ochrannom obale po porušení, (8) periodická tlač (mimo predplatného), (9) dodanie digitálneho obsahu nedodaného na hmotnom nosiči s Vaším výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty a s poučením o strate práva. Lehota je zachovaná, ak nám v jej posledný deň odošlete oznámenie o odstúpení. Cenu vrátime do 14 dní od doručenia odstúpenia na pôvodný účet (alebo účet uvedený v odstúpení); nie však skôr, ako nám vrátite Tovar alebo preukážete jeho odoslanie. Tovar vracajte čistý, ideálne v originálnom obale. Tovar zašlite späť do 14 dní od odstúpenia (náklady nesiete Vy). Máte nárok na vrátenie Ceny dopravy do výšky najlacnejšieho ponúkaného spôsobu. Pri digitálnom plnení na hmotnom nosiči sa vracia aj nosič. Po odstúpení od zmluvy o digitálnom plnení môžeme zamedziť ďalšiemu používaniu (obmedzenie prístupu/zrušenie účtu). Pri službe uhradíte pomernú časť do dňa doručenia odstúpenia, ak ste so začatím súhlasili. Za škodu zodpovedáte, ak Tovar poškodíte nakladaním presahujúcim obvyklé oboznámenie sa s povahou a vlastnosťami; škodu vyúčtujeme po vrátení Tovaru (splatnosť 14 dní). My môžeme odstúpiť pri vypredaní zásob, nedostupnosti Tovaru, ukončení výroby/dodávok, vyššej moci alebo ak nie je možné dodať v termíne. Oznámime Vám to bez odkladu a vrátime už uhradenú Celkovú cenu do 14 dní rovnakým spôsobom (ak sa nedohodneme inak bez poplatkov). Sme oprávnení odstúpiť aj v prípade, ak Tovar neprevezmete do 5 pracovných dní odo dňa, keď ste mali povinnosť ho prevziať. 9.1. Ako Spotrebiteľ ste oprávnený podávať podnety a sťažnosti písomne, e-mailom na: shop@minimarvels.sk. 9.2. O posúdení podnetu/sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom. 9.3. Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj, Pekárska 23, 917 01 Trnava, tel. 033/551 26 89. 9.4. Podnet na kontrolu môžete podať aj elektronicky: https://www.soi.sk/.../Podajte-podnet.soi. Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu e-mailom na shop@minimarvels.sk, ak nie ste spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme zamietavo alebo neodpovieme do 30 dní, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. Zoznam subjektov je na stránke MH SR: mhsr.sk – zoznam subjektov. Návrh môžete podať spôsobom podľa § 12 uvedeného zákona. Mimosúdne riešenie sporov online je možné cez platformu ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/…. Všetku písomnú korešpondenciu si budeme doručovať elektronicky. Naša e-mailová adresa je uvedená pri identifikačných údajoch; doručovať budeme na e-mail zmluvy, účtu alebo z ktorého nás kontaktujete. Zmluvu je možné meniť len písomnou dohodou. Sme oprávnení meniť a dopĺňať tieto Podmienky s účinnosťou pre zmluvy uzavreté po účinnosti zmeny; ak máte Užívateľský účet alebo ide o pravidelné dodávky, informáciu zašleme min. 14 dní vopred. Ak do 14 dní neobdržíme výpoveď zmluvy na pravidelné dodávky, nové podmienky sa stanú súčasťou Zmluvy pre ďalšie plnenia. Výpovedná doba je 2 mesiace. V prípade vyššej moci alebo nepredvídateľných udalostí (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.) nenesieme zodpovednosť za škodu; ak stav trvá dlhšie ako 10 dní, máme obidve strany právo písomne odstúpiť. Neoddeliteľnou prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu (Príloha č. 1) a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy s poučením (Príloha č. 2). Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná elektronicky u Nás, no nie je prístupná; tieto Podmienky aj potvrdenie Objednávky však obdržíte e-mailom. Odporúčame ich uložiť. Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 2 písm. i) zákona o ochrane spotrebiteľa. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť [DÁTUM DOPLNÍME]. Adresát RB studio design s.r.o. Na Pažiti 1032/46A, 919 51 Špačince Uplatnenie reklamácie Vyplní Spotrebiteľ Vyplní Podnikateľ – fyzická osoba Vyplní Podnikateľ – právnická osoba E-mailová adresa: _______ Spôsob vybavenia reklamácie: _______ Vrátenie peňazí na účet (IBAN) / iným spôsobom: _______ Prílohy: _______ Adresát RB studio design s.r.o. Na Pažiti 1032/46A, 919 51 Špačince Oznamujem, že odstupujem od zmluvy: Číslo objednávky/faktúry: _______ Meno a priezvisko: _______ Dátum: _______ Pozn.: Formulár môžete zaslať e-mailom alebo poštou.VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE E-SHOPY
1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
Všeobecné ustanovenia a poučenie
Uzatvorenie zmluvy
Užívateľský účet
Cenové a platobné podmienky, výhrada vlastníckeho práva
Dodanie tovaru, prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a zhoršenia
Práva zo zodpovednosti za vady
Úvodné ustanovenie
Podnikateľ – kedy nezodpovedáme
Spotrebiteľ – kedy nezodpovedáme
Uplatnenie práv – Podnikateľ
Uplatnenie práv – Spotrebiteľ
Postup reklamácie
Vybavenie reklamácie
Odstúpenie od zmluvy
Podávanie podnetov a sťažností
Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi
Záverečné ustanovenia
PRÍLOHY
Príloha č. 1 – Formulár pre reklamáciu
e-mail: shop@minimarvels.sk
Meno a priezvisko: _______
Adresa bydliska: _______
Obchodné meno: _______
Adresa bydliska / Sídlo: _______
IČO / zápis: _______
Obchodné meno: _______
Sídlo právnickej osoby: _______
IČO / údaj o zápise v OR: _______
Meno a priezvisko osoby konajúcej v mene PO / funkcia: _______
Číslo objednávky a faktúry: _______
Dátum objednania: _______
Dátum prevzatia tovaru: _______
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): _______
Popis a rozsah vád tovaru: _______
Dátum: _______
Podpis: _______Príloha č. 2 – Formulár na odstúpenie od zmluvy
e-mail: shop@minimarvels.sk
Dátum objednania: _______
Dátum prevzatia: _______
Tovar/služba: _______
Adresa: _______
E-mail / telefón: _______
Spôsob vrátenia platby (IBAN): _______
Podpis (pri listinnej podobe): _______